
2017-ben találkoztunk először az ynvisible inc. termékeivel. Vezérigazgatója egy zártkörű prezentáción mutatta be megbízóinknak Münchenben a cég fejlesztéseit.
Az okos címke gondolata elképesztő lehetőségeket vet fel. Például az üzletek polcain elhelyezett áruk “beszélhetnek” hozzánk és akár azt is ellenőrizni tudjuk, hogy eredeti vagy hamis termékkel állunk szemben, egyetlen gombnyomásra megváltoztathatjuk a tapétánkat a falon, netán a bejárati ajtónk színváltozása jelzi, hogy az esernyőt ne felejtsük otthon, mert eső várható.
A technológia páncélszekrényben őrzése, és a gyártás saját kézben tartása helyett az Ynvisible azt az üzleti modellt választotta, hogy minden érdeklődőt megtanít a technológiára, azaz bármely nagyobb nyomda alkalmas lehet arra, hogy ezeket az okos címkéket, kijelzőket nyomtassa. Kifejzetten trenírozza is ezzel kapcsolatban a nyomdákat, és kizárólag annak a sok szabadalom által védett okos tintának a gyártását fogja saját kézben tartani, amellyel ezek az okos címkék nyomtathatóak.
Ilyen módon viszonyag alacsony beruházás mellett villámsebességgel szervezhető meg a technológia elterjesztése, hiszen például helyben, a nyomdák is be tudják mutatni a leendő ügyfeleknek a technológiában rejlő kreatív lehetőségeket. Ezzel gyakorlatilag egy csapásra tudja az Ynvisible kiépíteni a gyártási és az értékesítési hálózatot.
2018. Október 1-i konferenciánkon interjút készítettünk Jani-Mikael Kuusisto-val, a kanadai-német-portfugál Ynvisible Interactive Inc. finn vezérigazgatójával, akitől a cég aktuális híreit tudakoltuk:
2018. Október 17-én, a zárt körű részvényjegyzésre készülő Ynvisible-t a cég egyik alapítója, jelenleg operatív igazgatója (COO) Inês Henriques mutatta be Budapesten, a Nemzetközi Befektetői Boutique rendezvényünkön. A látványos, különböző okos címkék bemutatóját is tartalmazó előadás betekintést adott az Internet of Things jövőjébe, amikor a tárgyak interaktívak lesznek, és “beszélnek hozzánk
2018-ban azonban nem állt le a fejlesztés, sorra hozta ki a cég az innovatív megoldásokat, amelyek megváltoztathatják a kereskedelem, logisztika, és a minőségbiztosítás területek “játékszabályait”. Ennek érdekében számos vállalattal kötöttek stratégiai együttműködési, fejlesztési, marketing megállapodást, amely – a szakkiállításokon részvétel mellett – azt segítette elő, hogy ismertté váljon a vállalat szakmai körökben. A partnerek kiválasztása igen szerteágazóan történt, hiszen a maguk területén piacvezető vállalatokkal történt az egészségügy technológia, biztonségtechnika, szállítmányozás területein.
ynvisible inc – a jövő
Egyik legújabb ilyen együttműködés az Innoscentia AB-vel történt, amely érzékelői és az Ynvisible technológiája segítségével például a húskészítmények kereskedelmében hozhat áttörést, időben jelezve a hűtési lánc megszakadását és/vagy a szavatosság lejártát. Részletek ide kattintva >>>
Bővebben az alábbi videóban az aktuális helyzet értékelés:
Az elmúlt évek piaci terjeszkedése azt eredményezte, hogy a kanadai székhelyű vállalat Németországban és Svájcban fejleszt, Svédországban és Portugáliában gyárt, de rendelkezik finn és egyesült államokbeli érdekeltségekkel is. A 2010-ig visszanyúló fejlesztés és a jó érzékkel a vállalathoz csábított – zömmel a későbbi multi ügyfelektől érkező – felsővezetők valódi game-changer-ré tehetik a vállalatot. Jól mutatja ezt a részvény árfolyam, amely az elmúlt napokban áttörést ért el. A jegyzéskori 0,3CAD árfolyamhoz képest a 0,75 szinten jár:

Szeretnél a legjobb német privátbankban vagyont építeni?
Az alábbi űrlap segítségével jelentkezhetsz egy díjmentes konzultációra, amelyen részletes tájékoztatást kapsz, felteheted kérdéseidet, sőt, akár a személyes befektetési politikád is elkészülhet, amely a portfóliókezelés felé tett első lépés.